Douane advies-abonnement & helpdesk

De wereld van de douane is behoorlijk complex en 24/7 in beweging. Je goederenstromen over land, over zee en door de lucht staan voortdurend onder de aandacht van de douaneautoriteiten. De douane wet- en regelgeving verandert met de tijd, waardoor het landschap van douaneformaliteiten dynamisch is. Het is niet verwonderlijk dat je hierdoor soms het overzicht verliest. Onze Helpdesk Douane Advies is er om je te helpen:

Deskundig douaneadvies over een breed spectrum van douanezaken
Beschikbaar waar en wanneer je douanehulp nodig heeft
Gegarandeerde ondersteuning via een maandelijks abonnement

Neem vandaag nog contact met ons op om een van onze douane-adviseurs te spreken.

Wij maken douane advies eenvoudig.

Hallo. Kunnen wij je helpen?

Custom Support's Jens Stevens
Jens Stevens
Senior Customs Consultant
Douane advies helpdesk en abonnement

Via onze Consulting Customs Helpdesk bieden wij eenvoudige toegang tot douanekennis, specialisten en de antwoorden op al je douanevragen. Onze Customs Helpdesk is er voor ondersteuning op ad hoc verzoeken of wanneer je waarde hecht aan een doorlopend ondersteuningsmodel kan dit worden opgezet in een abonnementsmodel. De volgende aspecten bepalen ons Helpdesk-aanbod:

Definitie

Onze douanehelpdesk biedt direct beschikbare adviesdiensten over douanekwesties die niet veel tijd of inspanning vergen.

Inzicht in douane-updates

Vragen over HS-codes, BTI, in- en uitvoerstromen, Brexit of mogelijke vergunningsprocedures
Onze specialisten zijn op de hoogte van alle details en staan klaar om te helpen.

Douane Advies

Uurlijks overleg kan zowel per telefoon, MS Teams als per e-mail plaatsvinden. Douane-adviseurs beantwoorden je vragen direct in de geboekte sessie.

Contact

Bent u benieuwd wat ons douane advies team specifiek voor jouw organisatie kan betekenen?

Douane advies | Veelgestelde vragen (FAQ's)

Wat is een douane-helpdesk?

De douane helpdesk is een permanent advies over douanezaken op ad hoc basis. Onze douaneconsultants beantwoorden vragen via telefoon, MS Teams of e-mail wanneer je dringend douaneadvies en ondersteuning nodig hebt. Vragen kunnen gaan over import, export, classificatie, douaneprocedures en vergunningen.

Wat is een douane advies-abonnement?

Ons abonnementsmodel garandeert onbeperkte ondersteuning bij douanezaken binnen een bepaalde periode (3 of 6 maanden) en binnen een bepaald maximum aantal uren per maand. Met deze service blijf je op de hoogte van douane-updates en weet je wat de gevolgen zijn voor jouw bedrijf.

Wat zijn de voordelen van een douane advies-abonnement?

De tastbare voordelen zijn snel en accuraat douaneadvies, toegang tot douanekennis & expertise voor jouw organisatie en flexibiliteit tegen aantrekkelijke kosten.