De introductie van internet en smartphones heeft het consumentengedrag voorgoed veranderd. Niet langer vormen groothandelaren het leeuwendeel van alle internationale zendingen, of zijn winkels in winkelstraten de enige manier om toegang te krijgen tot wat je nodig hebt.
Met de groei van technologie en digitalisering in het dagelijks leven en meer ontwikkelingen in het verschiet, moet ook de douane een radicale verschuiving ondergaan om de wereld van morgen bij te houden.
Daarom hebben we een nieuwe online ervaring gelanceerd om ervoor te zorgen dat we onze online ervaring voor u voortdurend verbeteren, waar ter wereld u zich ook bevindt. Wij willen wereldwijde handelaren zoals u in staat stellen om met onze douanediensten, die klaar zijn voor het digitale tijdperk, volledige service te verlenen.
Met dat in gedachten hebben we een aantal zaken voor je:
- Insights specifiek toegesneden op de kernsectoren in de douane, met aandacht voor uitdagingen, oplossingen en ontwikkelingen.
- Nieuwe en verbeterde taalfunctionaliteit, waardoor je met ons wereldwijde team kunt communiceren in jouw taal, met lokale informatie binnen handbereik.
- Verbeterde digitale structuur, met nieuwe tools en toepassingen die zijn gemaakt om je een betere online service te bieden.
En, iets speciaals om onze gloednieuwe website te vieren!
Als een van onze lezers willen we je bedanken met vervroegde toegang tot onze nieuwe whitepaper: "De toekomst van de douane". Van een blik op de oorsprong van de douane tot het heden en verder. Deze whitepaper is bedoeld om je voor te bereiden op het steeds veranderende digitale landschap waarin we allemaal handelen.
Binnenin zul je meer ontdekken over:
- Slimme EDI-verbindingen
- Digital-first benaderingen in opleidingen
- Kunstmatige intelligentie
- AEO
- Gecentraliseerde vensters
- Duurzaamheid in de douane
En, nog belangrijker, hoe jouw organisatie zich kan voorbereiden, steun kan verwerven en kan investeren in deze toekomst om leiding te geven aan verandering in de douanesector.